Winst dames 2 op LHC

Op 29 januari mochten we op de prachtige vroege zondagmorgen aantreden in Lemelerveld, voor de wedstrijd tegen LHC dames 4. We begonnen de wedstrijd met een lekkere fanatieke warm-up, waardoor de strijdlust al een beetje was opgewekt. We begonnen sterk in de verdediging, lieten weinig gaten vallen en door een goede 5-1 dekking kon LHC niet goed tot schot kansen komen. Ondanks dat de verdediging goed stond, beloonden we onszelf helaas niet even goed in de aanval. Hierdoor kwamen we qua stand nog niet echt los en de wedstrijd spannend bleef. Maar onze leenspeelster Merel, knalde er voor rust nog mooi 5 doelpunten in!! Dit leidde tot een rust stand van 6 - 11. Na de rust bleven we sterk staan in de verdediging en als LHC er dan toch door kwam, stond een goed keepende Amber nog op doel! De aanvallen gingen iets beter lopen en ondanks de twee minuten en penalty's die we tegen kregen, wisten we de voorsprong te behouden. Eindstand 17-23! Volgende week staat weer een thuis wedstrijd op de planning, tegen de nummer 9 van de ranglijst Heeten dames 3. De vorige keer een best leuke en spannende pot, dus komt allen om 19:50 naar Sporthal t Mossink! Of kom een uurtje eerder, om 18:40 om dames 1 ook al vast naar de punten te juichen!