Zaterdag 16 maart 20:10 uur Holten - HCL

2023-12-12

Komende zaterdagavond 16  maart om 20:10 uur speelt dames 1 in sporthal 't Mossink in Holten tegen HCL. In deze competitie staat HCL op de 9e plek en Holten op de 11e plaats. Gezien het goede spel van onze dames afgelopen zaterdag tegen Angeren (de nr 4) zijn er zeker winstkansen voor de formatie van coach Richard Groote Schaarsberg.

De wedstrijdsponsor bij deze wedstrijd is Houtzagerij Wansink
Meer weten over deze sponsor?
Kijk op hun website via de link: http://www.houtzagerijwansink.nl/

Dit keer is er geen pupil van de week.

Bij deze wedstrijd van dames 1 zal een loterij met medewerking van een jeugdteam plaatsvinden.Er zijn prachtige en vooral smaakvolle prijzen te winnen. De opbrengst is hiervan is ten behoeve van de jeugd van onze vereniging. De trekking is in de rust van de wedstrijd.Neem dus wat contant geld mee! Ook is het nu mogelijk om de loten via een QR code met behulp van uw mobiele telefoon te betalen.

Komt allen en moedig de dames aan!

De toegang in sporthal 't Mossink in Holten is gratis!

Voor deze wedstrijd speelt om 19:00 uur dames 2 tegen Heeten 2, wat een leuk Sallands onderonsje kan opleveren.

Let op:  door werkzaamheden is de parkeerplaats van de sporthal met de auto te bereiken via de Rietbergstraat en nu ook weer via de Vrijheidslaan.
De sporthal is via de Keizersweg (gezien vanaf de Dorpsstraat) per auto niet bereikbaar!