Verslag Wijhe 4 - Holten 2

Vandaag stond onze tweede competitiewedstrijd op de planning. En dit maal weer als vanouds op de zondagochtend! Maar gelukkig speelden we pas om 12:15 in Wijhe, dus geen brakke maar fitte hoofdjes! Vol goede moed begonnen we de pot tegen Wijhe dames 4. De eerste minuten moesten we alleen toch nog even een beetje wakker worden, waardoor Wijhe op een 2-0 voorsprong kwam. Maar toen kwamen wij gelukkig ook op dreef en na een paar mooie aanvallen, vielen er bij Wijhe gaten in de verdediging waar wij van profiteerden. Na een paar mooie doelpunten van onze opbouwers was de stand halverwege de eerste helft in ons voordeel, maar enkel nog maar met 2 doelpunten. Dus dat betekende voor ons, gas erop! En dat ging gelukkig goed, de doelpunten bleven vallen en onze verdediging stond zeer sterk. Waardoor in de rust onze voorsprong was uitgebreid naar 9-16! De tweede helft was het plan om nog meer de break outs te gaan lopen en verder door te gaan met ons goede spel. Helaas konden de break outs niet echt gelopen worden, maar ons spel bleef goed. Ondanks dat het verdedigende werk van Wijhe fysieker werd, bleven de gaten vallen voor de hoekspeelsters en knalden de opbouwers lekker door met de afstand schoten! Met dank aan Elise haar prachtige lob bal, was de stand na 60 minuten op 23-35! Al met al dus een lekker wedstrijd, waar we mooi aan ons doelsaldo hebben gewerkt!