Succesvol F-toernooi in 't Mossink

Doelpuntenrecord voor HV Holten F1

Zaterdag 25 maart was HV Holten de gastheer voor het F-toernooi.
Het team onder de bezielende leiding van coach Monique Plantinga kent al een zeer succesvol seizoen. Ook vandaag toonden de dames weer volop hun talenten aan het thuispubliek, dat in groten getale aanwezig was in de spelzaal van 't Mossink. Met een doelpuntenrecord, mooie onderscheppingen en gezonde wedstrijdfanatisme was Holten een maatje te groot voor de tegenstanders.
Coach Plantinga was vooral tevreden over de laatste wedstrijd tegen Achilles - een team dat grotendeels uit jongens bestaat: "Niet vanwege de monsterscore, maar vooral om het onderlinge spel''. Van beide kanten was er hoog baltempo, schot technisch veel spanning en een grandioze inzet, een échte wedstrijd.
De F1-dames maken elk toernooi mooie sprongen. Het onderlinge plezier in het spelletje en de individuele succesmomenten maken het compleet.
We hebben gewoon een super mooi team', aldus een trotse Plantinga.

Ook kennismaken met deze leuke groep?  Op donderdag om 17.00 uur kun je komen meetrainen!

Uitslagen toernooi:
Voorwaarts F2 - HV Holten F1 1-5