Sportkrant Rijssen Holten: kom bij onze vereniging

2023-11-14

Ook wij staan in de sportkrant Rijssen-Holten.

Zie bijgaand het artikel en alle informatie is te bereiken via de volgende link:

Handbal is een flitsende sport voor meiden en jongens die van actie houden! Bij handbal kun je eigenlijk alleen winnen als je goed samenspeelt met je team. Samenwerken zorgt voor nieuwe vriendschappen en teamspirit. Bij handbal wordt een beroep gedaan op de reactiesnelheid, weerbaarheid, uithoudingsvermogen, motoriek en tactisch inzicht. Dat maakt de handbalsport een zeer aantrekkelijke sport om te spelen, maar zeker ook om naar te kijken. Gedurende het seizoen worden er diverse activiteiten (o.a. jeugdkamp, familietoernooi, teamuitjes en beachhandbal in de zomer) georganiseerd.

Weet je nog niet zeker of je op handbal wilt? Wil je 's een keer meetrainen met één van onze teams om te kijken of het wat is? Dat kan! Je mag kosteloos twee keer meetrainen. Neem hiervoor contact op met de Technische commissie via mailadres: tc@hvholten.nl.