Spek de clubkas met een zorgverzekering bij Salland

2019-11-27

Wij doen dit jaar voor het eerst mee met de Salland Clubactie. Met deze actie van Salland Zorgverzekeringen krijgen we de kans om een bedrag te scoren voor de clubkas.

Voor elk lid van de club dat zich verzekert bij Salland Zorgverzekeringen krijgen wij een bedrag. Jij, als lid, krijgt korting op je aanvullende en tandartsverzekering. Overstappen is gemakkelijk, Salland zegt je huidige zorgverzekering op.

Ook als je al verzekerd bent bij Salland kun je ervoor zorgen dat onze club wordt beloond. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is binnen Salland over te stappen naar de collectiviteit van HV Holten.

Bij Salland betaal je € 113,90 per maand voor de basisverzekering.

Natuurlijk moet je niet overhaast een beslissing nemen. Kijk op salland.nl om te bekijken wat deze zorgverzekeraar je te bieden heeft, je kunt er ook pakketten met elkaar vergelijken zodat je een verzekering kunt afsluiten die is afgestemd op jouw wensen.

Heb je besloten om je bij Salland te verzekeren, of wil je je collectiviteit omzetten naar HV Holten? Ga dan naar onze speciale actiepagina: www.salland.nl/hvholten en regel 't voor 1 januari 2020.