Koploper dames 2 verstevigt haar leidende positie na winst op medeconcurrent CVO

Zondag 11 december stond voor ons tot nu toe de spannendste wedstrijd op de planning. Om 9:30 moesten we in Vaassen aantreden tegen CVO dames 3, het enige team dat ook nog ongeslagen was! En dat na zo'n gezellige avond in Dieka met Kroepin en de Reeperbahner ... Maar gelukkig stond iedereen fris en fruitig om 8:15 bij de sporthal, om te vertrekken richting Vaassen. Tijdens de warming up moest iedereen nog wel extra warm draaien en ook de eerste 10 minuten van de wedstrijd waren we even een beetje zoekende. Maar vanaf de 3-3 gingen we draaien, met een paar mooie doelpuntjes bouwden we de stand uit tot 5-9! De verdediging ging beter samen werken, waardoor er niet veel gaten voor CVO ontstonden en wij bleven lekker doorscoren met doelpuntjes van Ilse, Romee en Julia! Toch bouwden we de stand niet verder uit dan 4 of 5 doelpunten, maar ach, beetje spanning houden is wel leuk toch? Na de rust bouwden we de stand iets verder uit van 8-13 naar 12-18, waarna we het eigenlijk niet meer uit handen gegeven hebben. Ondanks een aantal doelpunten van CVO bleven wij gelukkig ook doelpunten maken en dan vooral onze Aniek, die lekker op dreef was! Hierdoor kon CVO niet al te veel inlopen en gingen de punten weer mee naar Holten! Met een eindstand van 19-24 tegen de nummer 2 zijn we toch een stapje dichterbij het kamioenschap! Aanstaande zondag 18 december spelen wij om 11:40 onze laatste (thuis)wedstrijd van 2022 tegen Nieuw Heeten, dus wees welkom om ons naar de punten te juichen!