Jeugdverslagen 14 -15 januari

Meisjes C 1 speelde uit tegen ABS C 1. Dit team is na de eerste helft van de competitie een niveau lager geplaatst. Het bleek ook in deze klasse nog een maatje te klein voor een gemotiveerd Holten. Holten was op alle fronten sterker en won overtuigend de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar met maar liefst 4-22.

Meisjes D moest uit tegen Achilles in Apeldoorn. Dit team bestaat voor een groot deel uit jongens, wat natuurlijk wennen is bij het spelen. Thuis won Holten nipt met 15-14, maar Achilles staat inmiddels boven Holten. De dames moesten hun vaste keepster missen en in het begin van de wedstrijd moest ook nog een speelster met een blessure afhaken. Holten liet zich echter niet kennen en bood prima tegenstand. Ondanks alle pech wist Holten er toch een keurig 12-12 gelijk spel uit te slepen.

Meisjes E is vanwege de goede resultaten in het nieuwe jaar in een hogere klasse geplaatst. Met enige spanning werd naar de eerste wedstrijd uitgekeken. De E jeugd begon thuis tegen HHZD uit Heino. Holten begon prima en leidde na de eerste helft met 7-4. Ook in de 2e helft wist Holten de voorsprong vast te houden en de eerste wedstrijd netjes met 12-8 te winnen! Een goede prestatie.

De F jeugd ging voor het eerste toernooitje dit jaar naar Schalkhaar. Holten begon met een 3 - 2 winst tegen F 2 van Achilles. In de 2e wedstrijd werd met 7-4 gewonnen van F 9 van Kwiek. De laatste wedstrijd tegen Schalkhaar was de spannendste. Beide teams waren goed tegen elkaar opgewassen. De wedstrijd eindigde in 4-4. Holten speelde goed samen en stond ook verdedigend goed te spelen. Lijkt het je leuk om ook mee te doen?
De F jeugd traint op donderdag van 17.00 tot 18.00 in de Rietbergzaal.

Overige uitslagen: AHV Achilles A 1 – Holten A 1 27-23 PCA/Kwiek B 3 – Holten B 1 7-12