High Fives en blijdschap tijdens veldcompetitie Holten F1

Voor de F-jes is de veldcompetitie - die afgelopen zaterdag overigens in de zaal in Wijhe werd gehouden - fantastisch gestart. Er stonden weer 3 wedstrijden op het programma. Ditmaal met nieuwe tegenstanders. Het -voor de meiden- onbekende Wesepe, Wijhe '92 en ABS (Bathmen) zorgden voor extra spanning en uitdaging.

Voor coach Monique Plantinga was het een genot om de meiden fanatiek uit de startblokken te zien schieten: 'het wedstrijdvernuft groeit per toernooi en ook deze keer hadden ze weer mooie acties en slim verdedigingswerk in petto.' Ook al gaat het nu nog niet om het winnen, scoren vinden de pupillen van Holten maar al te fijn. Dan worden de vuisten gebald, met de ellebogen naar achter en het grimas dat een innerlijke 'YES' schreeuwt. De high fives in ontvangst nemen van de teamgenoten is natuurlijk de kers op de taart.

En gezien de uitslagen ging iedereen weer uiterst gemutst naar huis.
Holten F1 - Wesepe F1 5-0
Wijhe '92 F2 - Holten F1 1-4
ABS F1 - Holten F1. 2-5

Nog 2 toernooien te gaan voor de zomerstop.