Handbalmeisjes F 1 succesvol in Twello

Het meisjes F 1 team van de HV Holten speelde zaterdag haar 2e toernooitje in Twello. Het werd net al 2 weken geleden een goed en succesvol toernooi voor HV Holten! Holten F 1 startte tegen Achilles F 2. Er werd prima gespeeld en de wedstrijd werd overtuigend met 8-2 gewonnen. In de tweede wedstrijd was Lette F 1 de tegenstander. Het werd een spannende partij waarin Holten uiteindelijk toch met 5-4 wist te winnen. In de laatste wedstrijd tegen Klarenbeek F 1 moest Holten het zonder wissels doen. Dat bleek geen probleem. Ook deze wedstrijd werd keurig met 9-5 gewonnen. De trainingen van trainer Arno Bunkers beginnen duidelijk vruchten af te werpen. Er werd goed samengespeeld en ook verdedigend gaat het steeds beter. Ook belangrijk was dat alle meiden tot scoren kwamen. Dit leuke, fanatieke maar ook gezellige team zou het leuk vinden wanneer nieuwe speelsters hun team komen versterken! Heb je zin om mee te doen, ze trainen iedere donderdag van 5 to 6 in De Rietbergzaal. KOM en GOOI EEN BALLETJE ME!!