Diverse teams succesvol op toernooien en in oefenwedstrijden

Afgelopen zaterdag namen diverse jeugdteams van HV Holten deel aan toernooien in de omgeving en in Holten.

Holten B jeugd speelde in Haarle 4 wedstrijden. Holten speelde wat wisselvallig en kwam ook conditioneel aan het slot van de ochtend wat te kort. Dit leidde tot winst in de 1e en 3e wedstrijd; de 2e werd gelijkgespeeld; de laatste werd verloren. Holten C jeugd speelde in Holten een dubbel tegen HV Zwolle en LHC. Het team uit Zwolle speelt dit seizoen in de landelijke jeugddivisie en dat was goed te zien. Hun spel was sneller en verzorgder. Holten bood beide keren goed weerstand, maar had niet echt een kans. Tegen LHC dat op hetzelfde niveau als Holten speelt, liep het veel beter. Holten varieerde goed in de aanval en ook verdedigend stond het prima. Het leverde dan ook 2 terechte zeges op! Holten D 1 speelde in Wijhe en kwam daar prima voor de dag. Niet alleen werden de 3 wedstrijden gewonnen, maar het vertoonde spel was ook prima. Er werd flink gescoord wat leidde tot een 12-2 winst op Wijhe, een 8-5 zege op HHZD en Dalfsen D 1 werd met 10-5 verslagen. Holten D 2 speelde ook in Wijhe en liet daar ook een goede indruk achter. Holten wist alle wedstrijden met goed spel te winnen. Van Wijhe werd met 3-2 en 6-4 gewonnen. De wedstrijd tegen Haarle eindigden in een 8-1- en 14-4 winst.
Lijkt het je leuk om in deze teams mee te gaan spelen, je bent welkom op de trainingen op donderdag vanaf 17.00 uur in sporthal ’t Mossink.

In sporthal 't Mossink speelde dames 1 afgelopen zaterdag haar 1e oefenwedstrijd voor haar eigen supporters.
Tegen hoofdklasser Voorwaarts werd er nipt verloren: 18-21

Dames 2 boekte zondag in haar oefenwedstrijd een ruime overwinning op Heeten 3: 31-19