Dames 2 wint nipt van Overwetering 3

Zaterdagavond stond de wedstrijd tegen Overwetering dames 3. Ons team werd divers versterkt, want we hadden versterking uit zowel de dames 1, midweek 1, A1 & B1! En deze versterking hadden we zeker nodig, dus toppers bedankt! De wedstrijd begon aanvankelijk sterk, de dekking stond goed en de aanvallen liepen lekker. Ondanks dat kwamen we nog niet helemaal los qua doelpunten, maar halverwege de eerste helft stond een tussenstand van 10-5 op t score bord. En dat gaf nog meer vertrouwen, ondanks dat we wat moeite hadden met de 5-1 dekking van Voorwaarts denderden we lekker door! Dit leidde tot een rust stand van 16-9 Maar toen, de tweede helft... Ja, wat daar gebeurde is nog steeds niet helemaal duidelijk maar dat t niet zo soepel ging als de eerste helft was zeker een feit. De aanvallen verliepen minder soepel, waardoor we niet tot scoren kwamen en in de dekking vielen wat meer gaten waar Overwetering goed gebruik van maakte. Het doelpunten verschil werd daardoor steeds kleiner, waardoor de spanning weer (onnodig) in de wedstrijd kwam. De laatste 5 minuten braken aan en we bleven maar steken op een voorsprong van 2 doelpunten... Maar ondanks dat bleven we de spanning bleven in houden, hielden we als team ons hoofd koel. Waardoor we uiteindelijk de wedstrijd wonnen met 24-22!