Dames 2 stelt na verlies kampioenschap even uit

Zondag 26 maart, de dag van onze kampioenswedstrijd tegen Brummen dames 1. Voorafgaand aan de wedstrijd hing er een ontspannen maar toch ook wel licht gespannen sfeer, want we wisten dat het geen makkelijke pot zou worden. En tja, wat valt er over de wedstrijd te zeggen.. We begonnen niet scherp genoeg waardoor we al snel tegen een achterstand van 4 á 5 doelpunten aankeken. De verdediging liep opzich redelijk, maar in de aanval ontbrak wat power waardoor de doelpunten niet gemaakt werden. Daarnaast was het een vrij fysieke pot, waardoor het lastig was om langs de verdediging te komen. Ondanks dat we ons voor de rust wel weer wat herpakte en de achterstand wat verkleinde, konden we dit in de 2e helft niet goed vasthouden. Ondanks dat we niet ons beste spel hebben laten zien, hebben we wel veel veerkracht getoond en tot het laatste toe gestreden. Helaas mocht dat niet meer baten voor de stand, 24-15 in het voordeel van Brummen...

Volgende week een nieuwe kans om het kampioenschap binnen te halen. In onze eigen sporthal tegen CVO dames 3! Ook dit gaat geen makkelijke wedstrijd worden, dus de aanmoedigingen zijn zeker welkom! Dus zet het in de agenda, zaterdag 1 april om 18:40 in sporthal t Mossink! Foto's zijn van Math Willems, waarvoor dank!