Dames 2 sluit kalenderjaar af met zege op Nieuw Heeten 3

Onze laatste thuiswedstrijd van het jaar 2022, en dat ouderwets weer op de zondag ochtend in. Tegenstander dit keer Nieuw Heeten dames 3, dat op de een na laatste plek staat. In het begin moesten we even inkomen, wat resulteerde in een 0-2 achterstand. Maar toen werden we een beetje wakker, want echt los komen en lekker ons spel spelen kwam er in de eerste helft niet echt van. We bleven wel de voorsprong houden, maar vaak niet meer dan 2 a 4 doelpunten. Dit leidde tot een ruststand van 10-6. Na de rust moest de knop dus nog een beetje om, onze verdediging stond wat strakker waardoor er minder gaten vielen en een aantal keer de bal konden onderscheppen om de break te lopen. Desondanks was het begin tweede helft nog wel lastig, gezien Nieuw Heeten een sterke keepster had meegenomen en dus niet al onze kansen er in gingen. Maar toch hielden we de voorsprong wel op zak, wat uiteindelijk resulteerde in een eindstand van 21-10. Geen ruime cijfers, maar winst is winst! Alle leenspelers heel erg bedankt voor het meedoen! En we zien jullie graag volgend jaar weer bij onze eerste wedstrijd op 7 januari om 15:30 in Dalfsen! Namens HV Holten dames 2, alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling!