Dames 2 kan na zege komende zondag kampioen worden!

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen Dalfsen dames 3 op het programma. De uitwedstrijd hadden we met ruime cijfers gewonnen, dus daar waren we nu ook op gebrand! De wedstrijd begon over het algemeen wat traag, het tempo van Dalfsen lag niet heel hoog en wij ging hier helaas in mee. De aanvallen liepen wat stroef en langzaam, waardoor we niet echt goede kansen creeërden. Hierdoor liepen we qua doelpunten niet echt uit op Dalfsen. Gelukkig stond onze verdediging wel redelijk strak en hadden we daarnaast twee erg sterke (inval)keepers op doel staan. Hierdoor bleven de doelpunten aan de kant van Dalfsen ook uit. Rust stand was dan ook 11-7 in ons voordeel. In de rust hebben we aantal dingen besproken, die we graag anders wouden aanpakken in de tweede helft. Echter kwamen we er ondanks dat erg moeilijk uit, we gingen teveel mee in het vertraagde spel van Dalfsen. Het bleef een moeizaam wedstrijd met een niet al te snel spelletje, maar gelukkig hebben we de wedstrijd wel naar ons toe weten te trekken. Eindstand 25-17, weer twee punten voor ons! Volgende week zondag spelen we in het ver gelegen Brummen, tijdstip volgt nog! Ondanks dat we in een ver gelegen oord spelen, vragen we jullie allen om ons aan te komen moedigen want bij winst halen wij het kampioenschap binnen!