Vrijwilligersbeleid

Onze handbalvereniging valt of staat met de inzet van vrijwilligers. Samen moeten we de taken oppakken die ertoe bijdragen dat de club functioneert en elk lid kan handballen. Dus voor het draaiende houden van de vereniging hebben we je hulp hard nodig. Dat geldt zowel voor de leden als de ouders van de leden.

Je kunt zelf doorgeven via secretaris@hvholten.nl welke taak je op je wilt nemen. Je kunt daarbij denken aan de volgende functies:

lid van het bestuur, de activiteitencommissie, de sponsorcommissie of de technische commissie
scheidsrechter
coach van een team
trainer bij de jeugd of de senioren
coördinerende taken als bijvoorbeeld de Grote Clubactie of de onderlinge beachcompetitie

Geef je niets door en steek je ook je hand niet op bij de informatiebijeenkomst aan de start van een nieuw competitiejaar dan moeten wij € 35 extra contributie in rekening brengen.

N.B. Het rijden naar wedstrijden of het wassen van wedstrijdkleding valt niet onder de vrijwilligerstaken maar is wel noodzakelijk. Dit wordt per team onderling geregeld.