Verslagen Jeugdteams Handbal Vereniging Holten van 6/7 november

Dames A1 jeugd moesten afgelopen zaterdag tegen de A1 van Achilles. Achilles staat eerste en Holten tweede, dus dat beloofde een moeilijke wedstrijd te worden. Holten stond de eerste paar minuten voor, maar Achilles kwam sterk terug en nam een voorsprong. Het was verder een zware wedstrijd, die Holten uiteindelijk verloor. Uitslag Holten A1 – Achilles A1 15-28 Dames B2 jeugd speelde thuis tegen SV Schalkhaar. In de eerste helft liep het wat minder waardoor Holten met 5-7 achter kwam. In de 2e helft kwam Holten goed terug en werd er beter samengespeeld. Uiteindelijk kon Holten niet op tegen de tegenpartij en eindigde de wedstrijd in een 12-15 nederlaag. Meisjes C2 speelde in Apeldoorn tegen Achilles C2. In een spannende gelijk opgaande wedstrijd stond het bij rust 6-7. In de tweede helft werd er weinig gescoord en eindigde de wedstrijd helaas in 10-10. Holten had de winst zeker verdiend. Meisjes D1 speelde in en tegen Schalkhaar D3. Holten startte fanatiek, met goed samenspel was het met rust 3-11. In de tweede helft werd er goed verdedigd en met mooie acties werd er gewonnen met 7-17. Meisjes E1 speelde uit tegen Nieuw Heeten. Gezien de vele wissels werd in overleg besloten te spelen met 6 veldspelers. In de eerste helft kon Holten nog goed partij bieden ondanks een duidelijk krachtverschil. Doordat de tegenstander steeds fysieker ging spelen en de vele overtredingen, die daarmee gepaard gingen niet werden bestraft, kon Nieuw Heeten eenvoudig uitlopen naar 7-18 eindstand. De wedstrijd was een goede les in fysiek handbal. Met de thuiswedstrijd zal Holten beter voor de dag moeten. Komend weekend is Holten vrij, die week daarna spelen ze de derde uitwedstrijd op een rij tegen ABS uit Bathmen.