verslag dames 2 van 13 februari

Overtuigende zege van Dames 2 op Travelbags Zwolle 2 Het 2e damesteam van HV Holten speelde zondagmorgen de wedstrijd tegen het op de 10e plaats staande Zwolle. Hoewel Zwolle de score opende, liet Holte daarna zien niet voor niets om het kampioenschap in de 3e klasse mee te spelen. Met goede combinaties en snelle breaks werd de Zwolse defensie voor onoverkomelijke problemen gezet. Dit leidde tot een ruime 14-4 voorsprong bij rust. Ook na rust had Zwolle niet veel in te brengen. Holten zette nog wel druk, maar was wat minder zorgvuldig in de afronding. Zwolle scoorde 2 maal terwijl Holten gestaag bouwde aan een verdere voorsprong. Holten kwam met 24-6 voor. Pas in de slotfase wist Zwolle met 2 afstandschoten nog iets aan de stand te verbeteren. De laatste treffer was voor Holten waarme een duidelijke 25-8 winst een feit was. Dames 2 staat nu op de 2e plaats met 12 punten uit 7 wedstrijden. Dat is 1 punt minder dan AHV Achilles uit Apeldoorn. Dit team heeft echter wel 3 wedstrijden meer gespeeld.