C1 kampioen!

2019-03-25

Op zaterdag 23 maart stond de kampioenswedstrijd van HV Holten C1 op het programma. De wedstrijd werd gespeeld tegen SDOL C1. Alle spelers werden onder een luid applaus welkom geheten door Wendy Visser. Nadat zij alle spelers had voorgesteld kon de wedstrijd beginnen onder leiding van scheidsrechter Annemiek Nijland. De meiden van Holten C1 namen snel een voorsprong, er werden een aantal breaks gelopen en door snel te spelen liep de stand op tot 17-2 in de rust. Na de rust werd de speelwijze doorgezet en dat resulteerde in een eindstand van 35-7. Het kampioenschap was een feit. Bij de huldiging in Bar ’t Mossink waren er speeches van de voorzitter, shirtsponsor Borghuis en Soer en de supportersvereniging. Nadat de speelsters en de coaches in het zonnetje waren gezet, was het tijd voor een rondje door het dorp op de versierde wagen. Het was een groot feest op de wagen, er werd gelachen, gesprongen en gezongen (“we are the champions”). Na de rondrit door het dorp stonden de frietjes klaar bij Bjorn. Na deze feestelijkheden hebben de meiden de dag afgesloten bij Odessa. Wij bedanken de ouders voor de organisatie van deze geslaagde dag!